Friday 21 October 2011

Its Over

Assalammualaikum~



Hahahahaha,,heheheheheh,,hohohohoho,,hihihihiihihih
(GILA Sebentar)

Oke,,oke,,Cukup cukup....Ny nak tau tak kenapa ak boley gembira sangat ny...SEBABNYA,, Its Over,,Its Over...Aku punya Final-Exam STK da abis...Ini bermaksud Peperangan ak selama seminggu sudah tamat.Aku gembira sangat coz sepanjang peperiksaan ny aku dapat buat yang terbaik,,lancar dan tenang je aku jawab...

Untuk pengetahuan,,STK punya soalan/peperiksaan adalah LEBIH susah daripada PPD punya soalan.Siapa cakap ak dah MERDEKA untuk 2011..Blum lagy,,,selagi SDKA x lepas...Selagy tu aku nyer PEPERANGAN blum berakhir lagy...Sekarang ak bley tumpukan perhatian dekat SDKA plak..Hope SDKA pun dapat buat yang terbaik..

Aku Epy sesangat sekarang ni.. Gila gila gila gila gila G a B a N 
Hahahaha AMEKAW
 
 
 
War is OVER for STK's EXAMS

Chau~

 




 

No comments:

Post a Comment