Friday 7 October 2011

Saya Warga ASTK

Assalammualaikum~



                                 Badge Asrama Sekolah Tinggi Kluang

Aku start masuk asrama ni bulan 3.Bukan aku yang nak,tapi Disebabkan oleh sebab2 yang memang dah x ley nak di elakkan.1st masuk memang KEKOK sikit banyak.Macam2 aku rasa bile masuk asrama,x ley nak cite ar mcam mana rasanyer,ALLAH je kot yg tau masa aku masuk asrama macam mana.SUMPAH time 2 klau bley memang ak x nak masuk.

Tapi sekarang dah masuk 8 bulan aku masuk asrama.Macam dah oke jer.Baru aku taw REALITI dengan KENYATAAN memang berbeza gila gila babi erk.Ada banyak jugak kebaikan ada kat asrama ny.Tapi ibu cakap lepas aq masuk asrama ni aku dah berubah.Aku harap ke arah Kebaikan ar,bukan sebaliknya.

Lepas masuk asrama,aku dah belajar macam macam.Macam macam dugaan yang aku dah hadapi.Senior2 aku bley jugak kot Dikatakan BAIK.Kawan2 aku pun ramai kat sini,hope aku lebey mesra ar ngan diorang.Tapi aku rasa banyak perkara2 yang sedey dah aku alami kat sini.Memang sedey ar.but,aku dah belajar nak hadapi semua tu,aku x kesah sangat.

Apapun,Aku Happy ade kat sini.Klau bley ak nak stay sampai Fom 5.Aku sayang korang semua BATCH FORM 1 ASTK.Bangga Aku ade kat sini. :')
Itu asramanya,Cantik kan..kan..kan..
CHAU~




No comments:

Post a Comment