Sunday 16 October 2011

Study Hard

Assalammualikum~


Oke2,,,memandanggkan sekarang ny dah start minggu periksa,,,ak kenalah study rajin rajin kan,,macam macam kena study,,bukan 1 tapi banyak gile2 arkh...aku berharap gilewr2 kali ny aku dapat buat yang TERBAEQ ...

Sumpahh,,aku memang suka study last2 minit,,sebb 2 satu hapak pun x masuk kepala,, aku target nak dapt 5A cukup ar untuk kali ny,,Aq busann study jerp..Tapi nak buat cam mana,,kena terima jekk semua ni...Nanti da balek ostel...lagy la bertambah tambah tambah tambah pening kepala hotak ak nak study...

Ibu cakap x yah paksa klau dah x ley 2,,Aku nak buat yang terbaekk kali ni,,,aku arap sesangat usaha aku ni membuahkan asil walaupun tak banyak..
Apapun,,Hope soalan yang keluar kali ni tak buat aku rasa nak pijak2 jerkk ketas soalan 2...hehehehe...

Aku dah siapkan semua senjata aku tuk berperang nanty ngan kertas soalan.so.EXAM WAIT 4 ME TO KERJAKAN KAU.. =)

 Study jgan stress2 oke..

Mood=X de mud mau belajar lagy..b0sann

Apapun,,doa dipohonn untukk kejayann aq,,

PEACE (^.^)v



Chau~

No comments:

Post a Comment